The summer is finally here, right?

HejjHejj! Ska alldeles strax gå och lägga mig.
Dagen idag har gått jättesnabbt så vi hann inte med så mycket.
Hehe, kanske också för att jag steg upp så sent.
Vi gick i alla fall och tittade på fotboll vid 16.00.
Igår vann jag en liten gummigubbe, som man kan sitta och dra i?
Ni vet sådan stress grej?
Jag gav den till mamma & efter första halvlek ..fanns det knappt något kvar av gubben.
Hehehe.. lite hårdhänt kanske?

Efter fotbollen åkte jag & mamma såklart och hyrde film.
Så ikväll blev det tv,film & godis !
Nu ska jag sova! Kram ♥

BTW: Kom på att min kamera funkar nu igen. Jag lägger nu stället ut bilderna på kläderna som jag fick för en vecka sedan :)


Klänning från Paul & Joe Sister


Tröja från Nolita


Shorts från Gina Tricot
(De är egentligen mörklila)


Bikini från Gina tricot




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0