heeeyy'

Tja! hade ni det bra igårkväll? Det hade jag i alla fall.
Jag och mamma hyrde sex filmer och isolerade sen oss hela kvällen.
Vi tittade först på en film som hette '' Fish Tank''. Det var nog en av de sämsta filmer jag någonsin sett!
Så ni som vill vara totalt uttråkade efter 2 timmar, titta på den där.
Sedan såg vi '' The perfect Getaway'' . Ja, den var väl lite bättre. Det var en Thriller och när jag äntligen tyckte det började bli spännande så var det 10 minuter kvar. Hehe, vi hade lite otur.
Mamma orkade inte titta mer sedan, men jag började att titta på '' Into the blue 2 ''.
Tyvärr kan jag inte klaga på den. Jag har sett alldeles för lite, men jag återkommer så fort som jag vet :) haha!Har inte så mycket annat att berätta om just nu.
Steg upp för en stund sedan och ska snart gå och fixa till mig.
Jag och mamma ska ju åka till Malmö idag och göra något, jag vet inte :)?
Så jag får väl blogga mer lite senare då jag har något intressant att skriva om.

( Jag & Yrsa i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0