BAKKEN

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena! Vill ni veta en sak?
- Jag är trött.

Förlåt för den dåliga uppdateringen nu dessa dagarna. Mamma har varit bortrest så jag bodde hos mormor.
Hade också ganska mycket att göra denna vecka så jag hade inte tid, helt enkelt.

Aja. Anledningen till att jag är så trött, är för att jag och Olivia var på Bakken igår.
( För er som inte vet vad Bakken är, så är det ett nöjesfält )
Vi åkte dit ungefär vid 16.00 och var inte hemma förrän halv 2.
Hehe, så jag kom väl inte i säng förrän halv tre.
Men det var i alla fall jätteroligt.
Vi åkte allt möjligt. Allt från vattengrejer till lustiga hus.
Min mamma är till och med värre än jag, alltså hon åker vad som helt. Men Olivias mamma är tvärtom, om jag får säga det :D?
hahaha, slutade med att vi tvingade upp dem i en sådan vattenattraktion OCH såklart så blev de jätteblöta...men det visste ju inte vi att de skulle bli :D?
Jag hade inte varit på Bakken på ett bra tag så det hade kommit några nya karuseller :D?
Den ena av dem hette Tornado. Hahah, det var något av det roligaste jag varit med om.
Ni vet sådana stolar man sitter i på fritt fall? Det var sådana på berg-o-dalbanan + att man satt mitt emot varandra!
Jag åkte ju såklart baklänges och trycket från det första kruvan gjorde så att man bara flög med huvudet. JAg var inte alls beredd på detta OCH så gick det så snabbt.

Jag och Olivia bara satt och skrattade, medan mamma vågade inte titta. Hahha!

Aja, jag och Olivia åkte också en karusell som heter Bläckfisken. Mitt i den karusellen började jag att må ganska illa och jag bara satt och skrek: Jag vill av, Jag vill av!!
OCh såklart så blev det en extra åktur!!

Dagen var i alla fall väldigt lyckad. Vi åt god mat, glass och hade femkamp.
Jag brukar alltid ha sådan tur, men det var inte min dag igår. Jag fick bara sånt tröstpris hela tiden.

När vi sedan skulle åka hem.. var det lite skillnad i bilen. På väg det satt jag Olivia och pratade hela tiden och hon skulle imponera med sin danska. Men på tillbaka vägen var vi helt döda. Det var helt tyst.

Nu måste jag gå! Pusss ♥










Kommentarer
Postat av: olivia

ååååh olivia inte den första bilden på mig!? :@ hehehehee men det var jättekul tycker jag :D hoppas att du tyckte det med! :D pusspuss<3333

2010-05-22 @ 14:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0