varför kommer jag aldrig på något att skriva här?

Hallåj! Kände nu att det var nog dags för att blogga lite. Har tyvärr inte haft tid för någon dator dennna vecka och därför har det inte blivit något bloggande. Jag har väldigt mycket just nu i skolan, men man kan ju trösta sig att sommarlovet inte alls är så långt borta.
Tänkte bara göra ett snabbinlägg nu och blogga lite mer imorgon och berätta om vad som hänt sen sist, när jag är lite mer vaken.
Idag har det inte hänt så mycket.
Stack ner till mamam efter skolan. Fixade lite saker där och gick sedan ner några minuter innan stängningsdags och köpte en ny plattång. Egentligen är det helt onödigt för mig att ha en plattång. Mitt hår är nog så platt det någonsin det kan bli utan att jag gör någonting. Men Idag har jag verkligen haft en så kallad '' bad hair day ''.
Duschade igårkväll och när jag steg upp i morse hade jag lockar och vågor på helt fel ställen i håret.
Har nog aldrig haft så mycket volym i håret och därför stod det ut åt alla håll och kanster.
Eftersom jag då är hos pappa, där jag inte har någon plattång, så var jag av akut behov av det för tillfället.
Så det så!

Imorgon hitta på något roligt med Linn. Vi ska ner en sväng till stan och sedan ska vi fixa lite saker.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0